fight

არის  მომენტები, როცა განწყობა იმდენად საშინელია, არავის დანახვა არ გსურს. ფეხებს იქნევ, ყვირიხარ, ყველა გძულს და ყველას აგდებ შენი ცხოვრებიდან.

ვიცი, რომ ეს ფოტო არ შეეფერება ტექსტს,. უბრალოდ ჩხუბის მეტი არაფერი აღმომაჩნდა
ვიცი, რომ ეს ფოტო არ შეეფერება ტექსტს,. უბრალოდ ჩხუბის მეტი არაფერი აღმომაჩნდა

თქვენი არ ვიცი და მე ხშირად მემართება. ხშირად რა, მხოლოდ მაშინ, როცა ბევრი დაგროვილი წყენა ერთად დიდ ბურთად იქცევა, ყელში მებჯინება, ცრემლებად მაწვება და საკუთარი სისუსტე რომ არ შევიმჩნიო, ყველას კარისკენ მივუთითებ.

მე კი ადვილად მწყინს, მით უემტეს, მათგან, ვინც ჩემთვის გულთან “ახლოა”. ჰოდა მათვე რომ არ ვეჩხუბო და გული არ ვატკინო, სასიცოცხლოდ აუცილებელია ჩემთვის მარტო ცხოვრება და მხოლოდ საკუთარი თავისთვის დრამების მოწყობს. არავისთან ურთიერთობა არ უნდა შეიწიროს ამან.

ან უკვე შეიწირა.

უკეთესიცაა.

გაურკვეველი– უნდა გაირკვეს, წასასვლელი – უნდა წავიდეს….

21 thoughts on “fight

  1. კნუტ, შენს მდგომარეობაში ვარ უკვე კაი ხანია. დღეს პოსტიც დავწერე და იქაც მოგიხსენიე. რომ ვამბობდი ” ნამდვილი მეგობრები ” მყავს არასდროს მიღალატებენთქო და რო მიპასუხე მეც მასე ვფიქრობდიო, მართალი ყოფილხარ ჩემო კარგო ❤

    Like

    • 😐 ცუდია, რომ მართალი აღმოვჩნდი, მაგრამ საკმაოდ დიდი გამოცდილება მივიღე მსგავს შემთხვევებში და… 😐

      Like

    • არც მე მომწონს თაა 😐 და გავლით მხოლოდ კონკრეტული ადამიანების კარგად მოქცეvის შემდეგ გამოვლის 😀

      Like

  2. ნაცნობი პოსტიაა 😕 შენგან განსხვავებით ყველამ იცის რომ ადვილად არ მწყინს და ამასს ცუდად იყენებენ. ხოლო როდესაც ყელში ამომასხავს აი მაშინ წყნარდებიან და ისე იქცევიან თიითქოს ააფერი მოქცეულა აი მასეთ ხალხს კი მალევე უნდა გა….ვინო!

    Like

    • მასეთებს ენერგოვამპირებს ვეძახი მე 😀 მსგავსი ხალხი ჩემს მეგობრებში არ მოიაზრებიან, თუმცა ბევრს ვიცნობ 😀

      Like

  3. საერთოდაც არ მიკვირს ამ პოსტის შინაარსი. მეც არაერთხელ მომსვლია მსგავსი რამ და დღესდღეობითაც მემართება ხოლმე. 🙂

    Like

დატოვე კომენტარი

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.