ვერ ვიტან…

ნერვები წესრიგში რომ არ მაქვს, ბევრისთვისაა უკვე ცნობილი 😀

ჰოდა, ძალიან მცირე რამ მყოფნის აღსაშფოთებლად და გასაბრაზებლად. თუმცა, აქვე უნდა აღინიშნოს, რომ ბრაზი ისევე მალე გადამივლის ხოლმე, როგორც იწყება 🙂

მაინც გავაკეთებ ჩამონათვალს, რას ვერ ვიტან  და რა არ უნდა გააკეთოთ, რომ თავზე არაფერი გადაგამსხვრიოთ 😀

ვერ ვიტან, როცა:

  • ჩემს ნივთებში ვინმე დაუკითხავად რომ ძვრება 😐 განსაკუთრებით ჩანთაში ( ეს პუნქტი განსაკუთრებით ეხება დედაჩემს, რომელიც ხშირად იქცევა ასე :@ )
  • ვინმეს მივწერ და უპასუხოდ დატოვებს
  • დილით აღმოვაჩენ, რომ რისი ჩაცმაც მინდოდა, ვერ ვიცვამ, რაიმე/ვინმე მიზეზის გამო
  • გეუბნებიან, რომ პატარა ხარ და ამავდროულად დიდი. მაგალითი: დედაჩემის ლოგიკით იმისათვის, რომ ცალკე ვიცხოვრო – პატარა ვარ, მაგრამ იმისათვის რომ ვიმუშაო, სახლი დავალაგო და ა.შ. – დიდი 😐
  • მეკითხებიან: შეყვარებული არ გყავს? მაგრამ მაგაზე უარესია, როცა გეკითხებიან: არ თხოვდები? ამ დროს მინდება ვაგინო და ჩემი ასაკი შევახსენო: 20 წლის ვარ და კიდევ რამდენიმე წელი ნამდვილად არაფერს ვაპირებ :@
  • გათხოვილი მეგობარი ნიშნის მოგებით მიჩვენებს რამეს. ამ დროს მედება სახე ბიჩ ფლიზ და მინდა ვუთხრა, რამდენ რამეს კარგავს იმით, რომ პატარა გათხოვდა 😀 მაგრამ მე ხომ კარგი გოგო ვარ :user:
  • ჩემს სფეროში უცოდინარი ადამიანი მასწავლის რა და როგორ გავაკეთო 🙂
  • როცა მატყუებენ… ყოველთვის მწარე სიმართლე მირჩევნია კარგ ტყუილს.  წინააღმდეგ შემთხვევაში შეურაცხადი ვხდები და შურისძიება ვიცი ცუდი 😀
  • საზოგადოებრივ ტრანსპორტში ვინმე ნაგლად თავზე მადგება, იმ მიზნით, რომ ადგილი დავუთმო
  • ქუჩაში მაშტერდებიან

კიდევ რაღაცეებს, რაც ახლა არ მახსენდება )))

თქვენ რას ვერ იტანთ?

39 thoughts on “ვერ ვიტან…

  1. ვერ ვიტან როცა მეკითხებიან: მესამეს არ აპირებ? (ბავშვს რა თქმა უნდა:დ)- წადი თქვენი…არ კიდიათ ჩემი ნერვები? თან ის რომ გეკითხება ვისაც ერთიც არ ყავს:/

    რატომ ხარ ასეთი გამხდარი? (ნუ ეს ცოტა წარსულში დავტოვე, ან მოვიმატე ან შეეგუენ, არ ვიცი)

    ძალიან ვერ ვიტან სტუმარი რომ მოვა და ყველა გახსნილ “ტაბ”ს დაფიკეტავს:/ შე კაი ადამიანო გიშლის რამეს? ისე გახსენო შენი “ოდნო” რა!

    ეხლა მივხვდი რომ კიდევ ძალიან ბერ რამეს ვერ ვიტან და ერთი პოსტი გამომივა აქ რომ ცამოვწერო :დ

    Like

  2. აიი ვერ ვიტან რო დამადგება ვინმე თავზე იმის იმედით რო დავუთმობ ადგილს,ბოლოს ყელში რო ამომივა,რო ვუთმობ და “ძალიან რო უკვირთ” და მერე ნახევარი საათი ეხვეწო დაჯექიო :დ იმედია ჩამოვაყალიბე

    Like

  3. მძაგს, როდესაც რამის გაკეთებას ვაპირებ და ზუსტად დაწყების წინ მახსენებენ, რომ ეს საქმე მაქვს გასაკეთებელი.

    კიდე, როცა ჩემი მეზობელი თავის გუნებაზე რთავს ჰაბს დენიდან და მე უინტერნეტოდ მტოვებს ყველაზე საჭირო მომენტებში

    ან კიდე, ელექტონული მასალების სწავლისას რამდენიმე საათიანი დაძაბული კითხვის მერე, გასავათებულ და ნერვებდაწყვეტილთან მოდიან და მეუბნებიან, რომ მეყო ღორობა და ამდენი თამაში და დროა სხვებსაც დავუთმო კომპიუტერი

    და კიდევ ბევრი რა, რაც ამ წუთას არ მახსენდება 😀

    Like

  4. უჰ რამდენი რამე და ვინმეა ვისაც ვერ ვიტან! ყველაზე მეტად პრიმიტიული აზროვნება, ნიშნისმოგება (არადა თვითონ ვინაა, რო?!) და შეუსაბამი ქცევები (იქნება ეს ასაკთან, სქესთან თუ სხვა) მაღიზიანებს და ვერ ვიტან! 😉

    Like

  5. აი მართლა აუტანელია რაც ჩამოთვალე და მსგავს სიტუაციებში მინდა ხოლმე ყურში ჩავყვირო “გაწიე შენი ცხვირი და თითები ჩემი ცხოვრებიდან”

    Like

კომენტარის დატოვება

