მარტივი გამოსავალი

თვითმკვლელობა– სუიციდი (suicide), საკუთარი სიცოცხლის ხელყოფა.

მიზეზი მრავალგვარია. სოციალურ კვლევებს თუ დავუჯერებთ ყველაზე ხშირი დეპრესია, დანაშაულის განცდა, გაუსაძლისი ფიზიკური ტკივილი და ფინანსური პრობლემებია.   ჯანდაცვის მსოფლიო ორგანიზაციის ცნობით ყოველწლიურად ერთ მილიონზე მეტი ადამიანი იკლავს თავს. სიკვდილიანობის ყველაზე დიდი წილი მოზარდებსა და 35 წელს ქვევით ახალგაზრდების თვითმკვლელობაზე მოდის.

გასულ წლებთან შედარებით, თვითმკვლელობის პროცენტულმა რაოდენობამ საქართველოში ზღვარს მიაღწია. 2010 წლის მონაცემებით მტკვარში თვითმკვლელობის მიზნით 26 ადამიანი გადახტა, რომელთა უმრავლესობამაც განზრახვა სისრულეში მოიყვანა.

მიზეზი მრავალგვარია, შედეგი – ერთი!

იქნებ უბრალოდ მარტივი გამოსავალია? მაგრამ, ნუთუ იმდენად სუსტები და უსუსურები ვართ, პრობლემის გადაწყვეტის გზას ვერ ვხედავთ. ეს კი მხოლოდ პიროვნების სისუსტეზე მეტყველებს.

იქნებ ესეც ნების თავისუფლებაა? ეს ხომ ჩემი სიცოცხლეა.

არ ვიცი, მე ჯერ ვერ ჩამოვყალიბდი.

წავალ, ჩემი პრობლემებიდან მარტივ გამოსავალს მოვძებნი  🙂

17 thoughts on “მარტივი გამოსავალი

  1. ძალიან ბევრჯერ მიფიქრია უმეტესად გარდატეხის ასაკში : ))))) როცა ყველაფერი ძალიან შავად მეჩვენებოდა.. :დ
    მერე მივხვდი რომ თვითმკვლელობას მხდალი ადამიანები ირჩევენ… მე არ მინდა მშიშარა ვიყო ამიტომ თავს არ მოვიკლავ ალბათ არასდროს. დაე თავები მარტი იაპონელებმა იხოცონ :დდ

    Like

  2. სისულელეა! საკუთარი სიცოცხლის შეწყვეტა რაღაცის გამო სისულელეა!
    მაგრამ,მაშინ როცა გგონია ,რომ გამოსავალი მხოლოდ თვითმკვლელობაა ამაზე აღარ ფიქრობ !

    Like

  3. საკმაოდ უტვინო საქციელია ჩემი აზრით.მართალია,ბევრჯერ მიფიქრია თავის მოკვლაზე,მაგრამ იმდენჯერვე მომშლია ნერვები ჩემს თავზე.

    Like

  4. სხვათაშორის ამ თემაზე მეც მინდოდა დამეწერა, დავწერ ახლო მომავალში ალბათ.. თვითმკვლელობა ნამდივლად ყველაზე ადვილი გამოსავალია

    Like

    • ჰო, ადვილია თითქოს, მაგრამ გადაწყვეტილების მიღება რთულია პირველი ნაბიჯის გადადგმა – ტოჟე რთულია…

      Like

  5. ჩემი აზრით ყველაზე რთულია სუიციდი.
    მე ძალიან გამიჭირდა გადაწყვეტილების მიღება, შემეშინდა ტკივილის და კი ვარ ახლა აქ : ))
    მაგრამ არ ვნანობ რომ ლაჩრულად მოვიქეცი და უკან დავიხიე, მართლა არ ვნანობ ^^
    და შენც არ გირჩევ ამის გაკეთებას, თუნდაც იმიტომ რომ ცხოვრება ხანდახან მაინც ლამაზია.

    Like

კომენტარის დატოვება

