T(რ)ag-იზმი

ბოლო პერიოდში ცოტას ვწერ, უფრო ცოტას ვკითხულობ და კიდევ უფრო ცოტას ვმეცადინობ…

მოახლოებულმა გამოცდებმა – წიგნის გადაშლის, უსაქმურობამ – სხვების ბლოგების კითხვის, რამდენიმე მკითხველის წერილმა კი ბლოგზე პოსტის დაწერის აუცილებლობა დამანახა.

ბლოგზე უძრაობის პერიოდში 5–მდე თაგ–თამაშში ჩამაბეს. მაგრამ მე ხომ საქვეყნოდ ცნობილი ზარმაცა ვარ და ამიტომ ყველას ერთად  პოსტში თავმოყრა და ერთი პოსტით მოცილება გადავწყვიტე 😀

მაშ ასე: ტ(რ)აგიზმი#1:

8 რამ, რაც არ იცით ჩემს შესახებ (დამთაგა მაცომ)

  • სავარაუდოდ, თქვენ არ იცით, რომ მე დედისერთა ვარ, მაგრამ 2 დის მქონე დედისერთა 🙂 (“მყოლე” ვერაა რაღაც კარგი სიტყვა :D)
    გაგიკვირდათ? 🙂
    მოკლე ისტორიას მოგიყვებით: მამაჩემს პირველ მეუღლესთან ჰყავს 2 შვილი, 2–ვე გოგო, ორივე ჩემზე უზომოდ დიდები 🙂  ერთ–ერთ მათგანს ჩემზე ასაკით დიდი შვილი და უკვე შვილიშვილიც კი ჰყავს (ანუ, მე ბებია ვარ 19 წლის ასაკში , იეააა ^_^ )
  • წესით, არც ის უნდა იცოდეთ, რომ ყოველთვის ვოცნებობდ ვყოფილიყავი ბიჭი 😀 იმდენად მინდოდა ბიჭობა, რომ ბოლოს მე და მარიმ (ჩემი დაქალი) გადავწყვიტეთ ჯარში წავსულიყავით 😀
  • პირველი შეყვარებული 15 წლის ასაკში მყავდა…
  • ჩემი ხანმოკლე ცხოვრების მანძილზე 3 სხვადასხვა ბიჭისგან მივიღე ხელისა და გულის შეთავაზება (“გათხოვილი მე” ვერ წარმომიდგენია, lool :D)
  • არასდროს გამიკეთებია ე.წ. “შპარგალკა”.
  • მუდმივად გადარბენაზე ვარ: ადრე: სკოლა+მუსიკა; მერე აბიტურიენტობა; მერე უნი+საია; ახლა უნი+სამსახური (და რამდენი წვრილმანი კიდევ ხომ წარმოგიდგენიათ? ) ვერ ვიტან მარტო 1 რარაციტ რომ ვარ დაკავებული…
  • ამ ბოლო დროს ვამჩნევ, რომ მიყვარს წუწუნი… ტაკ შტო, ბიჭებო, ვისაც წუწუნა, ბუზღუნა, ცოტათი ეჭვიანი, სულ რომ ყურადღებას ითხოვს, თუ მასეთი გოგოები არ მოგწონთ, გო ევეი ჩემგან 😀
  • თქვენ კიდევ ბევრი რამ არ იცით ჩემ შესახებ და აქტიურად განაგრძეთ ბლოგის კითხვა, რომ მომავალში მაინც შეიტყოთ 🙂

ვთაგავ კონსტანტინეს, ნიკოლოს და  ლუს
 P.S. ეს მუსიკა უხდება პოსტს:)

#2: მე და ჩემი ბლოგი (დამთაგა კონსტანტინემ )

ჩემი ბლოგი (ეს ბლოგი) უკვე 2 წლისაა.. სტატისტიკების მოძებნა მეზარება ახლა, სხვა დროს ჩავამატებ. უბრალოდ, როგორც მახსოვს, მინიმუმ 100 კაცი სტუმრობს ყოველ დღე უძრაობის პერიოდში… მერე დავაზუსტებ.

ბლოგი ძალიან მიყვარს და არასდოს დავხურავ. ან, თუ დავხურავ, უბრალოდ დავაპრივატებ, მხოლოდ საკუთარ თავს გავუხსნი და საკუთარი თავისთვის დავიწყებ პოსტების წერას (როგორც ხშირად ვიქცევი: პოსტს ვწერ და მხოლოდ საკუთარ თავს ვუფაბლიშებ…)

თავიდან ვორდპრესსზე დავბინავდი, მერე გუგლის სიყვარულმა დამძლია და ბლოგსპოტზე გადავსახლდი, მაგრამ იმდენად უფუნქციოა, რომ ისევ ვორდპრესს დავუბრუნდი და დღემდე აქ ვარ…

ერთი პერიოდი ვფიქრობდი knuti.ge დომენის აღებას მაგრამ ეგეც გადავიფიქრე (არ ვიცი რატომ, სავარაუდოდ დამეზარა).

ბლოგის ფუნქცია თავიდან “საჯარო დღიურის” სახით განვსაზღვრე. ახლაც ასეა. ვწერ პირადზე, საზოგადოებაზე, ვდებ ჩემ მიერ დამუშავებულ თემებს,… დეპრესიის შემოტევებისას აქვე ვცლი ემოციას და ა.შ.
ამ ბოლო დროს ბლოგინგი ჰობიდან საქმიანობად მექცა და ეს უკვე მომწონს…

ვუცვლი დიზაინს (ვაცმევ ჩემ გოგოს ^_^ ), ვაფერადებ… მოკლედ, კარგი გასართობია.. თუმცა, დროი უქონლობიდან გამომდნარე ისე ხშირად ვეღარ ვწერ და…
 :*

მოკლედ..

მე (გული) ჩემი ბლოგი 🙂 და ოდესმე მიხილავთ ასეთი მაისურით:


ვთაგავ მაცოს, ლუს, ჯესის…

 

#3: ჩემი NOH8! (ისევ კონსტანტინემ)…
ამას, ფოტოს რომ გადავიღებ, მაშინ დავასრულებ…

#4: მე და ფერები (დამთაგა ქევანამ)
ფერები

ფერები
ფერებიიიიიიიიიიიიი

პასტელის ფერები მიყვარს..
ღია ცისფერი, ვარდისფერი, კრემისფერი, თეთრი…
თუმცა, ამავდროულად,  ვგიჟდები მალინისფერსა და შაბიამნისფრზე (საშინლად მკვეთრი ფერებია, ჰო? )

როგორ დამახასიათებდით ამ ფერების მიხედვით? 🙂

17 thoughts on “T(რ)ag-იზმი

    • გილოცავ, შენ მე–1000 კომენტარის ავტორი ხარ და საჩუქარს მიიღებ ^_^ ♥ ♥ ♥

      Like

  1. ვახ…. აქაც დავითაგე.. :))))

    შენ კიდე ერთ თამაშში იყავი დთაგული გენაცვალე >>> http://ourlifegoeson.wordpress.com/2011/03/12/while-alive/ ^_^

    ნუ საინტერესო რაღაცაზე დამთაგე მაგრამ ეს მეორე პოსტია რაც მაქვს დასაწერი და იმედია მოვახერხებ
    ისე რა გინდა კნუტ.. კაირაღცეები კი გიწერია :)) ლაკონურად მოკლედ და კონკრეტულად :))))

    Like

    • აი აი ხომ ვთქვი.. კიდევ იყო თამშები–მეთქი. ანუ კიდევ 2 უნდა ჩავამატო… დავწერ ამასაც ჯეს :*

      Like

  2. რა კარგი იყო..
    რამდენჯერმე გამეღიმა კიდეც..
    კითხვის დრო ვიფიქრე, ჰო, ასეთი პოსტები უნდა ყოფილიყო დაანრცეენბიც-მეთქი..
    კარგია, კარგი.. :*

    Like

      • მართლა ვერ მივხვდი, რა უნდა დავწერო მაგ თემაზე. 😀

        Like

Leave a Reply

