FaceBook-მა რა ჰქმნა?!

ახლა 20 თებერვალია, 2011 წელი, დრო: 00.36 …

 

სახლში ვარ, ვწევარ ჩემს პატარა, თბილ ლოგინში, მუხლებზე ლეპტოპი მიდევს, ვუსმენ ბითლზებს და ამ სისულელეს ვკრეფ ვორდში, რადგან ინტერნეტი არ მაქვს ჩემი მოხერხებულობიდან გამომდინარე 😐 ინტერნეტის კაბელი გამიწყდა, როგორც ხშირად მემართება ხოლმე და გადავწყვიტე ისევ თავად შემეკეთებინა. ვითხოვე ჯეკმეიკერი, ვიყიდე 2 ცალი ჯეკი.. დავჯეკე კიდეც, მაგრამ, უკაცრავად ამ სიტყვებზე და ჩემი ფეხები… არაფერიც არ მოხდა. ინეტი არ ჩაირთო 😦 ისიც არ ვიცი, როდის მეღირსება ხელოსნის გამოძახება.  😀 მოკლედ, დამერხა…

 

გუშინ ამ დროს კლუბ თუსაიდში ვიყავი 50–მდე სხვა ბლოგერთან ერთად და ალბათ, ვცეკვავდი (რადგან მთელი საღამო ცეკვის მეტი არაფერი მიკეთებია 😀 ) უუუუკარგესი საღამო იყო ^_^ დარწმუნებული ვარ, უკვე ბევრმა დაწერა პოსტი წუხანდელ ღამეზე, მაგრამ რადგან მე გამოვეთიშე ჩემს სამყაროს უინტერნეტობიდან გამომდინარე, სავარაუდოდ, ეს პოსტიც ცოტა მოგვიანებით იხილავს ვორდპრესის დეშბოარდს.

 

ჰოდა, მოკლედ, TBC-იმ რომ ამ კრებულის გამოცემაზე ბევრი გვაწვალა, ალბათ გახსოვთ. მე არ დამიწერია პოსტი, ჩემი სიზამრაციდან გამომდინარე, მაგრამ შესაძლოა სხვებთან წაიკითხეთ, როგორ გვაბითურებდნენ მონური ხელშეკრულებით და შემდეგ როგორ დააბრალეს საკუთარ იურისტებს უვიცობა 😐 ნუ , ასე იყო თუ ისე, კრებულმა მზის შუქი მაინც იხილა, გამოიცა და გუშინდელმა არაჩვეულებრივმა პრეზენტაციამ მე პირადად, ყველა წყენა დამავიწყა 😀 :ტორტითა და ცეკვებით მოსყიდული ბლოგერი:  😀

მე, ადო, ნიკოლო

 

ჩემი თუსაიდში მოხვედრა თავიდან ბოლომდე დოდკას დამსახურება იყო და კიდევ ერთხელ მადლობა მას ამისთვის ^_^ ჩემები, როგორც ყოველთვის, არ გამიშვებდნენ (როგორც ბოგ–ის კარაოკე გამომატოვებინეს 😐 ), ჰოდა დოდკამ ცოდო ხარო, ითავა, დარეკა ჩემთან TBC–ის სახელით და ჩემებმაც გამიშვეს.

 

საღამოზე იყო ბევრი თამაშები (ერთ–ერთში სათამაშო მიკროფონიც მოვიგე, სხვათაშორის :D), დოდკა და ჩემი ერთ–ერთი საყვარელი მსახიობი პოლიკა წამყვანებად, ბევრი ძალიან კარგი ადამიანი,  ბევრი სასმელი, სასმელითვე გამოწვეული ბევრი ზასაობა ( მე არაფერი მიმაიმუნია , დედას გეფიცებით ^_^ ),  ბევრი ცეკვა, და ა.შ.

 

მიკროფონი მოვიგე 😀

ცეკვის მეტი არაფერი მიკეთებია მართლა 😀 ყველა რომ ჯდებოდა, მე მაშინაც მივბოდიალებდი საცეკვაოდ და ბოლოს სარკეში საკუთარ გამოსახულებასღა ვეცეკვებოდი და ამით  ყველაზე კარგად ვერთობდი 😀 შესაბამისად, გამოვტოვე ბევრი მნიშვნელოვანი მოვლენა, რომელზეც მეორე დღეს ანამ და სიყვარულოვნამ ჩამაბარეს ანგარიში და მე გაოცებული ვისმენდი, სად ვიყავი მთელი ამ ამბების დროს–მეთქი 😀

 

^_^

მოვრთე ტორტიც ^_^ Knuti მივაწერე, ყვავილები დავასვი და ბონი–ბონის მსგავსი რაღაც კამფეტებიც დავაყარე 😀 ტორტის მორთვამ შეიწირა ჩემი კაბა (ამოვსვარე კრემში), რატომღაც კალგოტკაც (არ ვიცი რამ გახია) და ჩემი რეპუტაცია (საბოლოოდ მომნათლეს ღორმუცელად 😀 ).

 

ჩვენი მორთული ტორტი ❤

საღამოს კარგი დასასრულიც ჰქონდა. თოვდა ❤ მე და ნიკამ კი ბევრი ვიბოდიალეთ თოვაში… ნიკას ვეუბნებოდი, რა ჯანდაბაა, თოვს, ღამეა, რომანტიულ განწყობაზე ვარ და ნეტავ ნიკა არ იყო–მეთქი 😀 აშკარად სხვა მჭირდებოდა იმ წუთას გვერდით რომანტიული განწყობის შესავსებად 😀

 

ჰეფი ნიუ იარ კი არა და… ბევრი მსავსი საღამო გვქონოდეს ძვირფასებო 🙂

 

12 thoughts on “FaceBook-მა რა ჰქმნა?!

    • ეს პოსტი კრიტიკულ რეჟიმშ ავკრიფე, უფრო სწორად, ორდში წინასწარ აკრეფილი დავაკოპირე, როგორც კი კომპთამ მოვხვდი უინტერნეტო0ბის გამო. ასე როომ, როცა ნეტი მექნება, დაგლინკავთ

      Like

  1. სიტყვა “ნიკას” ქვეშ დალინკვა დაგეზარა?! :ბუზღუნა სმაილი: და ვაბშეტა მეც სხვა მერჩია შენს ადგილას თოვლში და რომან`წიკაში :>

    Like

  2. რა კარგია მე რო არ დამპატიჟეს მანდ თორე ხო წამოვიდოდი და ტვინი მომეიმასქნებოდა?!
    ისეთები ჩაგიტარებიათ, მაგათ ადგილას, ეგეთ ივენთს მეორედ აღარ მოგიწყობდით…

    Like

კომენტარის დატოვება

