“single” კნუტი “in relationship”

იმდენი ვწერე თეუსუზე, რომ ყელში ამომივიდა და ახლა პირადი ხასიათის პოსტი რომ არ მიმეყოლებინა, დამახრჩობდა რაღაც 😀

მე კარგად ვარ ^_^  ზედმეტად კარგადაც კი. ბოლო 6 თვის მანძილზე ყველაზე კარგად ^_^

მარტო არასდროს ვარ, უფრო სწორად ვერასდროს. მარტო ვერ ვძლებ, ყოველთვის მყავს ვიღაც, ასე ვთქვათ , “რეზერვში”, რომ მერე იმ “მთავარზე ” არ ვიფიქრო და დეპრესია არ შემიბრუნდეს. თქვენ გგონიათ, რადგან კარგად ვარ “რეზერვი” აღარ მყავს? ცდებით :)) 2 მაინც იყოს… რას მიშლიან =)) ( პ.ს. იმედია ამ პოსტს ის 2–ნი ვერ ნახავენ და ისევ კითხვებით არ გამბურღავენ, ვისზე წერდიო 😀 )
ჰოდა, თავს კარგად ვგრძნობ,  არაფერი განსაკუთრებული. სწორად გაიგეთ, შეყვარებული არ ვარ და არც ვიქნები კარგა ხანს. არ მჭირდება სიყვარული. უბრალოდ კარგად ვგრძნობ მასთან თავს და იმედია ასეც გაგრძელდება.

ნუტი went from being “single” to “in an open relationship”.

ადრე დავწერე პოსტი, რა სარგებლობა მოაქვს მამაკაცს–მეთქი. იქ შინაბერებზე ვწერდი,  მგონი ნებისმიერ ქალს ეხება 😀

  • სულ კარგ ხასიათზე ვარ.
  • აღარ ვდეპრესიობ.
  • ნაკლებად ვეჩხუბები მეგობრებს, ყველაზე მეტად ეს ნიკას უხარია :D, რადგან ჩემი ხასიათი აუცილებლად ისახება მის ხასიათზეც. 😀 რადგან გაბრაზებული ემოციენს მასზე ვხარჯავ ხოლმე 😀
  • 4. 5. 6……

და ა.შ. <
მოკლედ…. მე კარგად , თქვენ? ^_^

17 thoughts on ““single” კნუტი “in relationship”

  1. ეს პოსტი არ მქონდა წაკითხული თავის დროზე. მიხედე საქმეს, მიხედე ბიჭებს. ორი არა, სამი-ოთხი თუ გინდა ხუთი ბიჭი დაითრიე მაგ შენი რეზერვისთვის, იქნებ შენს ხასიათს (რომელიც, შემდეგ ჩემს ხასიათზე ახდენს გავლენას) რამე ეშველოს.

    Like

  2. ახლა ვარ ზუსტად შენსავით, უბრალოდ ყოფილის პრობლემა არ მაწუხებს, სხვა დანარჩენი, ემოცია იგივეა და მაგარიაააააააააა )

    Like

  3. მე არ მეხმარება, პირიქით: ხელს მიშლის საქმეში, გულს ვერაფერს ვუდებ..

    ამიტომ ვცდილობ, ღრმად არასოდეს შევტოპო (ამ ეტაპზე მაინც)..

    Like

    • რა დებილი კომენტარია.
      მაგრამ უბრალოდ მინდოდა იმის ტქმა რომ მომწონს ეგეთი მიდგომა, მიხარია და “კაიას” გარდა ვერაფრით გამოვხატე ეს ყველაფერი

      Like

  4. “კნუტი went from being “single” to “in an open relationship” …
    ეგ relationship ჩემთან გქონდა და მეც ჩამრიე ამ ყოფილ უბედურებაში? 😛 ეგრე გამოგივიდა :)))))))) აქამდე თუ დეპრესია გქონდა და ეხლა როცა ჩემთან relationship გააუქმე ბედნიერი :))))))

    Like

  5. რეზერვს არაფერი სჯობია :>
    ერთგვარი თავდაცვაა, ძალიან საჭირო და თან სასარგებლო ჯამრთელობისთვის :>

    Like

  6. “შეყვარებული არ ვარ და არც ვიქნები კარგა ხანს. არ მჭირდება სიყვარული. უბრალოდ კარგად ვგრძნობ მასთან თავს და იმედია ასეც გაგრძელდება.”

    ეს ვინც თქვა ყველას შეუყვარდა მალევე 😀

    Like

კომენტარის დატოვება

