უძღები შვილის დაბრუნება

მე დავბრუნდი!!!

მე დავბრუნდი, გესმით?

დავბრუნდიიიიიიიიიიიიიიიიი

ეს ფოტო ვიღაცის ბლოგიდან ავიღე,მანაც შემინდოს :დ

შუშხუნები აანთეთ,  ფეირვერკი გაისროლეთ… მოკლედ , არ გკიდიათ?

ჰოდა…. ვიყავ ყაზბეგსა შინა, დავიცალე ცუდი ემოციებისგან, დავისვენე სულიერად… ამის შემდგომ გორისკენ გადავინაცვლე, იქ ცოტა უფრო გავერთე და… ახლა ისევ აქ ვარ. შემდეგ სად წავალ, მართლა არ ვიცი. ზღვის შანსი, მგონი, არ მაქვს 😦

სამწუხაროდ, ფოტოები არ გადამიღია. მე , როგორც გაჭირვებულ სტუდენტს, არ გამაჩნია ფოტოაპარატი და ვარ ასე. უიჰ, ამის გახსენებაზე, wish list უნდა გავაკეთო და ალბათ პირველ ადგილას ეგ იქნება 😀

მაქვს ძალოიან ბევრი იდეა, სურვილი,მ მონახაზი, რაზე უნდა დავწერო,მაგრამ…. ხომ იცით, რა ზარმაცი ვარ და :შ შემინდეთ :შ

ჰო, მართლა, მაინც მხოლოდ ბლოგერები წაიკითხავთ ამ პოსტს და ყველას გეტყვით, რომ მომენატრეთ. რამოდენიმე განსაკუთრებით, გუშინ ერთი უკვე ვიხილე და დღეს ალბათ კიდევ რამოდენიმესაც ჩავეხუტები და.. სხვები რიგში ჩადექით რა :D:D:D

კიდევ რა? ჯერჯერობით არაფერი, შესაძლოა დავწერო როგორ შეგიძლიათ დაისვენოთ იმ ადგილებში,სადაც მე ვიყავი, მაგრამ მეზარება.

კიდევ ის მეზარება, რომ ამას ვწერ, ცხელა, ორთქლი ამდის და სიკვილი მინდა, დიახ, სიკვილი 😀

4 thoughts on “უძღები შვილის დაბრუნება

    • აუჰ ,ჰო,. საშინლად გავზარმცდი ამ ზაფხულს. იმ პოსტს კი ნამდვილად დავწერ გუგა, მე და შენ რომ ერთად ვაპირებდოთ დაწერას და ბევრჯერ რომ დამეზარა :დ

      Like

კომენტარის დატოვება

