არ გინდათ ცრემლები…

გემშვიდობებით…

არ გინდათ თავის ჩაღუნვები, თვალებზე ხელი აფარებები, ჩუმად სლუკუნი, ან აშკარა ცრემლები…

მე მივდივარ, მაგრამ გიტოვებთ ჩემ არაჩვეულებრივ ბლოგს. დიახ, ქ-ნებო და ბ-ნებო, მე მივდივარ, მე გშორდებით, მე გტოვებთ…

დაინტერესდებოდით ალბათ, თუ სად ქრება თქვენი კნუტი.
მაშ ასე,
მეომზადეთ…

1.

2

3……

ჰო, ისა, ისეთი არაფერი, სულ რამოდენიმე დღით (მაქსიმუმ 10-ით) მივდივარ ყაზბეგში, კერძოდ სოფელ სნოში (სნოს აუცილებლად უნდა მივუძღვნა ცალკე პოსტი, იმდენად მიყვარს და იმდენად ვგიჟდები იქ ყოფნაზე).

რა მელის?
ყოვლად
ანუ, -ინტერნეტობა, -ტელევიზორობა, -ტელეფონობა (ხანდახან)…
კიდევ: სუფთა ჰაერი, ტყე, ციყვები, სულიერი სიმშვიდე (თუ დეიდაჩემი არ მომიშლის ნერვებს), მოკლედ, სრული ნირვანა…

თუ ვინმეს მოგინდებათ ჩემთან დაკონტაქტება, არც ამაზე გეტყვით უარს, მომწერეთ ფბ-ზე, ან ტვიტერზე და გეტყვით ახალ ნომერს 😀

ჰო, სხვა რა?
შთაბეჭდილებებს ჩასმოსვლის შემდეგ დავწერ.

ნუ ტირით, მე დაგიბრუნდებით……

9 thoughts on “არ გინდათ ცრემლები…

  1. კარგ ადგილას მიდიხარ 🙂
    უჰუჰ რა მინდორიააა… :სუნ:

    Like

  2. ნეტა ეხლა მე მივდიოდე სნოში და ჩემზე ბედნიერი კაცი არ იქნებოდა..

    Like

    • ნეტა ეხლა მე მივდიოდე სნოში და ჩემზე ბედნიერი კაცი არ იქნებოდა.. < +1 😦

      Like

  3. კაია ყაზბეგი. მიყვარს = ))
    კარგ დასვენებას გისურვებ = ))
    ის ნომ. არ გაქ მე რო მომწერე?
    იმედია დაგვიბრუნდები ისევ
    მომენატრები = )) მართლა

    Like

    • უ-ინეტერესო რომ არ იქნება, დარწმუნებული ვარ ❤

      Like

Leave a Reply

